Friday, April 27, 2012

Love

Hi , nak entry dahh ni :)
okayy , aku ni single , tapi sumbat nak mampus doh .
Semalam sumpah la stress gila babi -,-
Ada org buat mood aku spoil :)
Then ada kwn aku pia dgn sara dia mcm nak buat aku gelak .
dia org buat laa masuk air comment status dkt fb .
Tapi kejap je gelak gelak nyaa .
mlm tadi mmg takde mood nak buat apa apa
hw aku semua tak siap , buku tak susun pun baju lg nya laa trus tak cara 
bila pg tu baru gelepo nak buat belaka .  bagun dah la 6.30 , haa bayangkan laa masa tu selok nak gosok baju
igt tak nak pegi skolah dah tapi ho laa , mid year nak dkt dah ni.~
then pegi skolah dah jumpa member lupa la semua masalah :)
dia org buat lawak tak masuk akal . harhar best kot.
waktu PD kita org masuk lambat , kena denda -.-
kita org berdiri tngah panas tak boleh masuk klas .
dgn pakai baju kurung nya kawad pulakk , ckgu trus tak cara .
then ckp laa dkt cikgu nak masuk , cikgu suruh lari satu car park .
tapi kita org jalan jaa ,masa tu sumpah happy gila .
dia org semua buat mcm kereta api , malu budak f5 tgk . 
So bolok gila kan -,-
kay byee