Thursday, October 18, 2012

Azrey Ayie .


Hi , this boy is my boyfriend .
don't take him okay ?
hee . okayy . alhamdulillah sampai sekarang still dgn dy .
hubungan yang kenal dgn tak sengaja .
tak kesah lah kenal dari mana sekali pun right ?
macam kita org bergaduh , salh fahm dan sebagai nya ,
tapi still sampai ke hari ni dgn dy .
you know what dy ni kelakar sangat .even kadang kadang sakit hati nok dgn dy .
bila saya sedih dy selalu ada untuk bagi saya naik mood .
tapi kadng kadang mood saya okay , sy jugak spoil kan . nevermind ,
13/5/2012 sampai lah ke hari ni , sayaa sayang dy gila .
org tua ni selalu lupa tau , sbb tu suka panggil dy org tua.
tapi i hope sgt dy tak lupa anniversary kita org yang first ni .
senanya tak laaa kesah mana yang penting dia sayang saya .
 saya sorg je boleh panggil dy kumbang okay !
Please don't live me aloneeeee :')
I LOVE YOU AZREY BIN MOHD SANUSI